TRAPEUTISK LABORATORIUM (TL)

Handler om nye behandlingsforløb, eller kombination af behandlingsformer.

Hvad handler (TL) om?

TL, eller Terapeutisk Laboratorium, er afprøvning af nye behandlingskombinationer, eller behandlingsformer. Når SmerteKlinikken indfører nye måder at gennemføre behandlinger på, er der behov for at klienterne også giver udførlige tilbagemeldinger og evalueringer af selve forløbet.

Er det gratis?

Nej det er ikke gratis at deltage i behandling under (TL). Men da du som klient, skal lave en del ekstra hjemmearbejde og dokumentation, som er vigtig for SmerteKlinikken for at kunne evaluerer behandlingen, så er prisen på konsultationen væsentligt (50%) reduceret.

Hvilke behandlingstemaer kan behandles i (TL)?

I højre side, kan du se en liste over hvilke forskellige temaer, der i øjeblikket er under (TL).

Hvordan kommer jeg i betragtning?

Du ansøger om at komme i betragtning, ved at fremsende en email.

Det gør du ved at klikke på det tema i højre side, der er relevant for dig. Så kommer der en ansøgningsformular frem, der skal udfyldes.

Hvilken slags behandling/terapi er der tale om?

Det fremgår af den korte beskrivelse i højre side, hvilke temaer det handler om og hvad der er terapeutisk fokus.

Hvor meget ekstraarbejde er der for mig?

Som klient, forpligter du dig til at dokumenterer de øvelser du udfører imellem konsultationerne.

Ligeledes skal du skrive en kort rapport (15-30 linier), om den sidste konsultation go der vil ofte være et spørgeskema, der skal udfyldes efter hver konsultation og inden hver konsultation.

Tidsmæssigt, er der tale om ekstraarbejde, de fleste  klare på 10-15 minutter.

TEMAER I (TL):

Nedenstående kan du se det eller de terapeutiske temaer, jeg p.t. arbejder med i terapeutisk laboratorium.

Der er pt ingen temaer i (TL).